Rozvrh


Hodiny sú bez registrácie. 

Registrácia je potrebná len na hodiny:

Gravidjoga u Benitky 0905 971 725.
Face joga & relaxation u Zuzky  0905 955 509

 

Ak nemáte vlastnú podložku, je možné si ju zapožičať u nás za 50 centov.

Pondelok

10:00 - 11:15

Gentle Joga

začiatočníci
veľká sála
Mirka

17:00 - 18:30

Ashtanga Vinyasa Flow

mierne pokročilí
veľká sála
Mayka

18:00 - 19:15

 Joga pre Zdravý chrbát

začiatočníci
malá sála
Mirka

19:00 - 20:15

Sattva Flow

začiatočníci
veľká sála
Mayka

Utorok

16:30 - 17:30

Gravidjoga

malá sála
Benitka

17:00 - 18:15

Sattva Flow

začiatočníci
veľká sála
Mayka

18:00 - 19:30

Raja Joga

začiatočníci
malá sála
Braňo

19:00 - 20:30

Ashtanga Vinyasa Flow

začiatočníci +mierne pokročilí
veľká sála
Mayka

Streda

17:00 - 18:30

Ashtanga Vinyasa Flow

mierne pokročilí
veľká sála
Mayka

17:30 - 19:00

Face joga & relaxation

malá sála
Zuzka
( len na objednávku v nepárny týždeň)

19:00 - 20:15

Sattva Flow

začiatočníci
veľká sála
Mayka

Štvrtok

10:00 - 11:15

Gentle Joga

začiatočníci
veľká sála
Mirka

16:30 - 17:30

Gravidjoga

malá sála
Benitka

17:00 - 18:15

Sattva Flow

začiatočníci
veľká sála
Dominika

19:00 - 20:30

Ashtanga Vinyasa Flow

začiatočníci +mierne pokročilí
veľká sála
Mayka

 18.45 - 20.00

 Joga pre Zdravý chrbát

začiatočníci
malá sála
Mirka

Piatok

17:00 - 18:15

Sattva Flow

začiatočníci
veľká sála
Mayka

19:00 - 20:30

Ashtanga Vinyasa Flow

začiatočníci +mierne pokročilí
veľká sála
Mayka

Sattva Flow

Ľahšia forma jogy, kde nájdete niektoré z jednoduchších asán, ktoré sa cvičia aj v Ashtanga joge.
Začíname 20 minútovou meditáciou, koncentráciou na dych, po ktorej následuje 50 minútové cvičenie ľahších asán a záverečná relaxácia.

Ashtanga Vinyasa Flow

Vedená hodina, ktorá pozostáva z krátkej úvodnej meditácie, po ktorej nasleduje kombinácia ásan z prvej a druhej série Ashtanga jogy a Hathajogy s plynutím cez vinyasy. Končíme zatváracou sekvenciu a záverečnou relaxáciou v shavásane.

Gentle Joga

Na tejto hodine budú ponúkané jemné pohyby, meditácia a vedená pranayama (dýchanie). Pomalé a všímavé pohyby umožnia každému študentovi bezpečne sa presunúť do každej pózy. Gentle Joga hodina posilní celé telo a myseľ, je vhodná pre všetky úrovne a nie sú potrebné žiadne skúsenosti. Každá hodina končí 10 minútovou savasanou.

Rádža joga

V úvode hodiny je krátka relaxácia za účelom ukľudnenia mysle. Nasledujú prípravné cvičenia zamerané na uvoľnenie skrátených svalov a šliach a taktiež na spevnenie svalstva. Po tejto príprave sú zaradené ásany (telesné pozície). Po nich krátka pránajáma (dychové cvičenie) a v samotnom závere joga nidra (jogovy spánok). Jedná sa o techniku hlbokej relaxácie. Hodiny sú vhodné pre začiatočníkov.

Face joga & relaxation

Kombinácia cvičenia inšpirovaného jogou, tvárovej masáže, face jogy a meditácie.
V jednej hodine skombinujeme starostlivosť, čo si ako ženy túžime dopriať. Ľahké cvičenie zamerané na uvoľnenie napätia po celodennom zhone, ošetrenie pleti s pripravenou kozmetikou pre vás, spojené s masážou tváre na podporu detoxikácie pokožky.
Ak sa chcete zrelaxovať,nabiť pozitívnou energiou, ktorú si ženy vzájomne vieme odovzdávať, tak vás veľmi radi privítame. 

Joga pre zdravý chrbát

Odborné vedená hodina jogy na úľavu ľahkých chrbtových bolestí a zároveň na posilnenie chrbtového svalstva. Jemnými pohybmi uvoľníme napätie v tele a zároveň aj v mysli. Hodina sa končí oddychovou 15 minútovou savasanou.

Gravidjoga

Gravidjoga je najideálnejšia pohybová aktivita pre budúce mamičky. Využíva asány – jemné a šetrné pohyby ako kľúč k zdravému telu a vyrovnanej mysli. Napomáha vytvoreniu hlbokého a intímneho spojenia medzi matkou a dieťaťom.